header01

Laatst bijgewerkt op 5 juli 2022


Facilitaire commisie

 

De Facilitaire Commissie is verantwoordelijk voor onze accommodatie en de facilitaire ondersteuning bij dagelijkse zaken, evenementen en toernooien.

Binnen deze commissie is er een onderverdeling in de typisch technische zaken zoals onderhoud, beheer en de dienstverlening, zoals bardienstplanning, inkoop, schoonmaak, enz.

 

De commissie bestaat uit de volgende personen:  

 

Voorzitter van de commissie is Louis van Hoof

 

Beheer

vacant               : parkbeheerder, coördinatie van evenementen

Piet Vinckx         : parkbeheerder, onderhoud en e-installaties

Edwin van Eerdt : groundsman

 

Techniek

Harrie van der Wielen  : onderhoud, e-installaties

vacant                       : onderhoud, banen, w-installaties

Jos Lavrijsen              : ICT-projecten

 

Dienstverlening 

Team bardienstplanning : bardienstplanning  

Hans van Zuidam         : reguliere inkoop, vuldienst en algehele ondersteuning 

Jolke Former                : algehele ondersteuning

 

Naast deze structurele taken bieden onze leden ondersteuning op velerlei vlakken zoals vuldienst en evenementen.

 

Voor vragen en/of opmerkingen betreffende de bardiensten kunt u ons bereiken via neojlivap.[antispam].@ltcuden.nl.

Voor alle overige vragen en opmerkingen over onze faciliteiten kunt u ons bereiken via riatilicaf.[antispam].@ltcuden.nl  

Voor informatie zoals baanbespeelbaarheid of afhangen : klik dan de hyperlink aan.

Voor klachten, opmerkingen en/of aanbevelingen: stuur een mail naar rp.[antispam].@ltcuden.nl