Facilitaire commisie
De Facilitaire Commissie is verantwoordelijk voor onze accommodatie en de facilitaire ondersteuning bij dagelijkse zaken, evenementen en toernooien.
Binnen deze commissie is er een onderverdeling in de typisch technische zaken zoals onderhoud, beheer en de dienstverlening, zoals bardienstplanning, inkoop, schoonmaak, enz.
De commissie bestaat uit de volgende personen:
Voorzitter van de commissie is Louis van Hoof
Beheer
vacant : parkbeheerder, coördinatie van evenementen
Piet Vinckx : parkbeheerder, onderhoud en e-installaties
Edwin van Eerdt : groundsman
Techniek
Harrie van der Wielen : onderhoud, e-installaties
vacant : onderhoud, banen, w-installaties
Jos Lavrijsen : ICT-projecten
Dienstverlening
Team bardienstplanning : bardienstplanning
Hans van Zuidam : reguliere inkoop, vuldienst en algehele ondersteuning
Jolke Former : algehele ondersteuning
Naast deze structurele taken bieden onze leden ondersteuning op velerlei vlakken zoals vuldienst en evenementen.
Voor vragen en/of opmerkingen betreffende de bardiensten kunt u ons bereiken via neojlivap @ltcuden.nl.
Voor alle overige vragen en opmerkingen over onze faciliteiten kunt u ons bereiken via riatilicaf @ltcuden.nl
Voor informatie zoals baanbespeelbaarheid of afhangen : klik dan de hyperlink aan.
Voor klachten, opmerkingen en/of aanbevelingen: stuur een mail naar rp @ltcuden.nl